Isabelle

Movienight!

my au pair year Permalink0
Nu ligger jag äntligen i sängen! Kände hur trött jag var på vägen hem.. Blir så otroligt mörkt här.

Har en riktigt mysig kväll med tjejerna! Började med en middag på Panera Bread, självklart var min favorit soppa slut så det var en Cesar sallad och champinjonsoppa. Helt ok, men inte ens i närhet hur god den andra är!

Satt där och pratade ett tag. Tänk att man inte ses så ofta, och snart lämnar två av dom oss.. Gör ont i hjärtat!

Åkte sedan till bion där vi mötte upp Laura och hennes pojkvän. Vi var i biosalongen nästan en timme före, men det var nog lika bra när vi ändå var 7 personer som ville sitta bredvid varandra. 
Filmen var sjuuuuukt bra! Jag skrattade, grät i stort sett, kramade sönder angelicas arm och skrek! När publiken i salongen applåderar lite då och då i filmen så vet man att den är bra! Åh vad bra den var.. Hur ska man kunna vänta på nästa nu?! Får nog göra som Mariana säger , jag måste läsa böckerna! 

Men nu ska jag som sagt få lite sömn, imorgon är de Fripp som gäller! Hörs då!

Mina fina mexikanska tjejer! 


Så här såg de ut när vi fick ut våra biljetter i automaterna. Det är rätt som Mimi säger, "allt är större i Amerika"





Godnatt :*
Till top