Isabelle

fripp island!

my au pair year Permalink0
Åh vad jag gillar den här ön. Om det nu skulle bli så att jag gifter mig rikt i Amerika så blir de ett hus här. Definitivt.

Internet har vart lite halv dåligt här. Just nu använder jag mifi som min värdmamma har. Hon jobbar just nu så blir en snabb uppdatering, imorgon har vi nog internet i huset, då tänkte jag visa vad fint vårt hus är här =)

Igår var vi och shoppade och lite annat, är rätt stolt att jag bara kom hem med ett par hörlurar. Har lovat mig själv att inte spendera så mycket pengar på ett tag.

Annars har jag läst rätt mycket. Är helt inne i hunger games böckerna. Började i förrgår och är nästan klar med ettan. Jag måste veta vad som händer .. Haha!

Just nu sitter jag JC och Jessica och funderar på vad vi ska göra. Allt jag har förslagigt har inte vart nå bra. Så försöker komma på en Brå ide..
Annars har jag och pojkarna spelat fia och lite annat nu på morgon.

Ska försöka underhålla barnen nu! Vi hörs sen =)

Till top