Isabelle

Torsdag!

my au pair year Permalink0
Förra inlägget blev lite knepigt, inte lärt mig hur min nya tele funkar riktigt än .. Men Lillgrabbens lag vann iaf! och storgrabben, så dom är i finaaaal! :D dock förlorade tjejen. men hon var inte så ledsen för de. var nog grabbarna som var mest taggade! 
 
När vi kom hem så åt vi lite och jag hjälpte de två yngsta att duscha. Dom vill gärna att nån ska va i badrummet med dom så det har blivit min uppgift . När jag sedan gick upp med dom så sa flickan att hon älskade mig. Känns det underbart att höra de! och så berättade min hostdad att lillgrabben inte tyckt om en au pair så mycket som han tycker om mig! inte illa pinkat för typ den 7e au pairen! :D snacka om att jag trivs. och så kul att dom tycker jag gör ett bra jobb!:)
Imorgon är de som sagt helg igen och då är de baseball final, båttur, hänga med au pairer och "morsdag"- brunch.. utan mamma dock! men ska ringa henne om hon kommit hem från egypten då :)
 
lillgrabben efter vi tvättat min bil! 
Till top