Isabelle

Sunset / Fripp Island

my au pair year Permalink0
 




 
Jag vet att jag vart dåligt på att blogga. men här har vi haft en långhelg, igår var det memorial day. En dag USA firar för alla som vart med i krig osv. så vi var på Fripp Island igen. Älskar det stället! så vacker och härligt ställe. Ska bli sjukt kul att vi ska åka dit 29 Juni, alltså så firar jag min 21 årsdag där! :) 
 
Det som hänt i helgen var, häng på en "sandbar" (typ som en sand längre ut på vattnet) med lite släktingar, hängt på stranden, kollat på solnedgång, grabbarna har haft fisketunering ute till havs och vi tjejer en tjejdag.Har mer bilder att lägga upp, men börjar med de från solnedgången och en på aligatorn som vi såg. stor va? såg den dock bara från golfbilen, men jag lär nog se den mer.
 
Misstaget med mig när jag tar bilder är att jag tar typ 1000 stycken. så när de väl är dags att publicera dom så är de så svårt att hitta bra bilder. men hur som, här är några! De andra kommer antingen ikv eller imorgon! 
 
/ Fotografen
Till top