Isabelle

Onsdag!

my au pair year Permalink0
Hej hallå Dagboken! haha, har vart lite frånvarande nu för har vart så trött. I tisdags fick jag äntligen prata med mamma. Jag tror nog jag har vart lite halv deprimerad av att inte kunna ha iaf en var-tredje-dag kontakt med min familj. pappa har jag ju pratat med som vanligt. Men mamma har vart i Egypten, så har vart lite tufft. Men det kändes så mycket bättre på en gång efter jag pratat med henne och den resterande familjen! 

När jag sedan åkte och hämtade barnen följde Christy med för vi skulle se Jessicas avslutning på gymnastiken. Hon säger hela tiden att hon ska bli olympisk mästare i Gymnastik, och efter uppvisningen i tisdags så tror jag hon kan fixat! hon är så duktig! otroligt impad av den fina flickan! ska visa blider sen!
Efter det åkte vi hem och det var vanliga kvällsrutinerna som gällde.
 
Idag fick jag skjutsa Jessica till skolan vid 9 tiden. åkte direkt till köpcentret igen för att kolla efter en väska, eftersom jag inte haft nån än. hittade världens finaste Ralph Lauren väska! lite över min budget, men för första gången i mitt liv kände jag att jag kunde lägga lite mer på en väska! och jag är så nöjd med mitt köp! den är så fin!
 
Jag ska försöka visa alla bilder osv imorgon, hoppas jag.. haha! tänkte försöka sova nu , Godnatt! 
 
Här är iallefall en bild på sötnosen! Hon är så fin! :)
Till top