Isabelle

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game!

my au pair year Permalink0
Jag kan inte riktigt förstå att jag nu var hos familjen i en vecka! känns som jag vart här i typ 3 månader! det är läskigt vad tiden kommer gå fort oxå. snart är de sommar och där är de sommarlov, resor till Fripp (vårt semesterställe) och förhoppningsvis lite resor med mina au pair tjejer. 
Alla har liksom sagt, "ett år är en lång tid". jag känner tvärtom, det är en kort tid! speciellt när man är här! är så mycket man vill göra och se, så ett år kommer gå fort! Jag kan ju förlänga ett år till, antingen här, eller nån annanstans i USA. men när det året är slut är det bye bye USA. och den tanken skrämmer mig! (ska hitta en snubbe och gifta mig rikt! haha)
 
Så alla ni som är sugna eller har blivit sugna när ni läser min blogg, TVEKA INTE! Spelar ingen roll om det handlar om att flytta till Norrland, Byta land eller bara vill ut och resa, Kör på! livet är inte så långt. och jag kan utan tvekan säga att det här är det bästa och roligaste jag någonsin gjort! 
Man måste våga för att testa! annars är man fast på samma punkt hela livet! 
 
Har även hunnit träffa dessa fina tjejer! Hur härliga som helst och alla 6 gjorde veckan på Au Pair skolan så grymt bra! Dock bor alla förutom Sara typ 6 timmar ifrån mig.. Men som tur är så har jag sara på bara 3 timmars bilfärd! haha! (och hon bor där OTH spelades in, tror ni jag är taggad på att åka dit?! haha! ) 
You are Freki'n Awesome Girls! Big love <3
Till top