Isabelle

Godmorgon världen!

my au pair year Permalink0
Idag har jag verkligen vaknat på rätt sida! känner mig så glad! Jag tror dieten jag gått på är boven i det, Man äter så pass bra och lagom mycket. Så hela kroppen känns frisk och pigg! Ska absolut försöka vara så här duktig jämt! Och min nya favorit är lätt Coca cola Zero! så god!
Men i helgen blir det allt mycket gott kan jag tänka mig! vi ska åka till Fripp igen och fira memorial day. Vi ska typ ut på en ö och ta med grill och vara där hela dagen/kvällen med massa annat folk! tror det kommer bli toppen! :)
 
Ska hoppa in i duschen nu och sedan dra mig in till huset, Barnen får sommarlov idag så dom är hemma vid 11, mamman är med dom i skolan så slipper åka och hämta dom! så vi får se vad vi hittar på idag! :)
 
Dessutom ska jag boka min första resa ikv! dock bara över en helg, men är så svinigt taggad! Ska berätta mer om den när det är bokat och klart! :D 
 
Puss och heej!
 
 
 
HAHA, så här glad är jag just nu! (men tro mig, mycket fräshare! haha)
Till top