Isabelle

första sjukdag!

My life Permalink0
 
Meningen idag var att jag och Christy skulle åka och handla skor osv. behöver verkligen något annat än mina converse. här har man ju skor på sig mer än i sverige, så blir lite väl varmt med dom. Tanken var att vi skulle komma hem med flipp flopp och träningsskor. Men när klockan ringde imorse var jag såå trött. tvingade mig dock upp ändå och tur var väl det, för då hade stor grabben fått magsjuka. så jag var tvungen att stanna hemma när Christy åkte iväg. 
Var rätt lugnt ändå. jag har suttit och lagt in bilder osv på datorn, och han har sovit. Så hela dagen har gått rätt fort. försökt vara ute i solen med. Gick ut på gården med tokfian till hund. smittit för mig har hon oxå gjort! "du har inte sett nåt än" berättade grannen som hjälpte mig fånga henne. haha, knäppa hund! 
Sen när de andra två barnen kom hem så började vi tvätta min bil! blev såklart vattenkrig och grejer, men ungarna gilla det! iaf minstingen! 
Efter det tog vi premiärturen till deras farfar för att hämta lite tidningar. kan vara världens sötaste farfar med! han kommer jag nog komma bra överens med! 
 
Nu på kvällskvisten har jag spelat fia med de två friska barnen. Gav dom det i present när jag kom , Lillgrabben verkar älska det! tror vi spelat det 5 gånger sen jag kom ( mer än vad jag spelat på 10 år typ )
 
Så nu ligger jag äntligen i sängen , Helt utslagen så ska kolla lite på oth innan jag däckar :)
 
Min bil för året! total älskar den!!
 
Galna hunden direkt efter jag lyckats fånga henne igen.. haha! 
Till top