Isabelle

börjar bli bra med det här att blogga!

my au pair year Permalink0
Precis pratat med mamma och famijen i skype och det var såååååååååååååååååååå kul! tjoho..
 
haha,nej men det var ett roligt samtal med hela familjen! :) passade på att ringa när ungarna var ute och spelade baseball. Nu är allihoppa inne och precis tryckt i sig varsin cupcake. om ni tror jag är avis ? ja.. imorgon ska jag fan pressa i mig en! ska vara dutkig fram tills dess! :) 
 
Nu sitter jag vid min dator på nedervåningen och njuter av att ungarna är sysselsatta! tar verkligen på krafterna ibland att vara här och där hela tiden. plus att jag tror solen gör en trött oxå. Nu har iaf mina "långa" arbetsdagar börjat. Ungarna har sommarlov! men jag tror det kommer bli en rolig sommar med mycket sol och bad, förhoppningsvis :) vi får se vad dom vill göra. 
 
 
bara för att reta mamma lite extra blir det en bild på min kära storebror ;)
som dock odlat skägg!  vet inte om han har mognat och blivit vuxen eller bara slagit i huvudet ? haha! 
I still love you big brother! 
Till top