Isabelle

Blödis!

my au pair year Permalink0
Vilken blödis jag är som gråter till nästan varje disneyfilm.. nu var de Ariel som tårarna rann åt! haha, förstår inte hur Disneyfilmer kan göra mig så berörd? 
 
Hur som helst, dagen har verkligen vart hur bra som helst! :) hade svårt att somna igår så de blev inge gym imorse, istället en skön sovmorgon. Gick sedan in till ungarna vid 10 och möttes vid dörren av en pigg Christian som frågar om vi kan spela fia! haha det där spelet alltså.. 
Vi fixade lite lunch och packade ihop grejer för att åka och bowla! var ett bra tag sen sist så var så himla roligt! Och det är så kul när ungarna är överens och även dom har kul! efter det åkte vi och köpte varsin cheaseburgare!! Min tre dagars diet är ju som sagt slut! haha, men tro mig, den smakade allt annat än gott. tänk vad nyttigt och bra kost kan göra för kroppen . 
 
Sedan åkte vi till poolen! :) och tro mig, jag älskar det stället! ungarna busade för fullt i vattnet med en badvakt så jag fick njuta lite i solen! :) dock är jag ju en riktig "hönsmamma" som satt och kollade vart dom var hela tiden. hoppade även i och badade med dom några gånger!
 
Nu på kvällen åkte Chris och Christy ut på havet så jag var själv med barnen, vi åt pizza, resterna av tårtan och spelade fia. haha! kvällen slutade i mys i soffan med båda två bredvid mig innan föräldrarna kom hem. tycker om dom så mycket. och såklart den andra grabben oxå! han har sovit hos en kompis i två nätter! men imorgon blir även han med! :) härliga ungar!
 
 Nu har jag packat och gråtit åt ariel.. haha! ska hoppa in i duschen sedan sova! Måste hinna gymma imorgon! Håll tummarna för mig! 
 
Saknar min fishund! 
 
Bilder på dagen kommer senare! :) 
 
Pussgodnatt från en väldans glad tjej! 
Till top