Isabelle

Äntligen dator igen!

My life Permalink2
Tror ni min nya adapter funkade till min data sladd .. ? självklart inte.. Nåt är ju fel om allt ska gå rätt för Miss Isabelle! Men nu är de fixat! köpte en ny och fin adapter till datorn :) 
 
Så igår gick jag och Christy med Jessica till hennes sleepoverparty, sen gick vi hem och åt krabba! första gången för mig and I like it!:) Dom har krabbor här utanför i vattnet så det lär bli mycket krabba i sommar! 
Efter det gick vi tillbaka till kalaset för Christy är bra vän med mamman där. vi satt där en stund och åt lite sushi:) gick hem vid 9 tiden och då var jag så trött. förstår inte hur jag ska få bort jetlegen. haha. håller tummarna på att jag blir piggare i veckan . 
 
och så har jag gjort en liten videoblogg oxå. Jag vet att ni är så sugna på bilder osv, men jag är för trött för att försöka få in bilderna från mina kameror och mobiler, (2 kameror och två mobiler har jag nämligen nu.. haha) 
 
och jag dör vad söta ungarna är! Speciellt Christian! han säger så sköna saker, tidigare idag när jessica sa att jag är hennes stepsister säger Christian "du är min stepmom" haha, lillgrabben förstår inte riktigt vad det menar. Sen när vi åt middag frågade Chris om vi hade den restaurangen som vi var på i Sverige (kommer inte ihåg vad den hette) och det har vi inte, så Christian frågade om vi inte har de för de är så kallt att man inte kan gå ut och äta i Sverige! hahahaha
 
 
#1 - - Emmaaaa kelleeeer:

Bra delay på bilden haha.. Hörde rösten sen sista minuten va de tyst o man såg dig mima x) hoppas du har de kalasbra! Poss<3

#2 - - Lisa:

Hoppas du har det bra i USA!

Förresten, din blogg är jättefin! :)

Till top