Isabelle

Onsdag!

My life Permalink0
Håller på att bli galen på blogg.se nu alltså.. verkar aldrig vilja funka! funderar på att byta till någe annat .. men vet inte vad. tips ?
 
Hur som, en jobbdag till idag. rätt okej dag faktist. men ska bli väldans skönt med lov sen! haha. har en till dag på skolan imorgon sen är det lov!
 
Har börjat fundera på vad jag ska göra efter USA. lite tidigt påtänkt kanske, men om jag vill plugga (vilket jag känner att jag kommer vilja) så måste jag vara i god tid med att ansöka om skola. Vart vet jag inte än. Uppsala känns som top nu. men Malmö är oxå lockande. tänkte kika runt lite på sidor för att se var jag kan hitta den bästa! och troligtvis blir det mellanstadielärare :) 
 
Igår var jag vid min moster med fanny  och hennes mamma och bror för att kolla och mysa med alla djuren. är ju hur många som helst där nu. hundar , katter, får , lamm, hästar , föl och höns. blir aldrig en lugn stund där. och jag som i stort sett växte upp där lite halvt får bara massa flashbaks! 
Idag jobbade jag som sagt, sedan åkte jag till Fanny så har suttit där och pratat och fikat rätt länge. sen lagade jag mat till familjen och nu sitter jag uppe hos mig! orkar inte riktigt vara där nere just nu . ska istället betala räkningar, slå på en serie och mysa i sängen. Perfekt! 
 
Längtar efter helgen nu!! :)
 
bilder från igår !
 
och eftersom min mobil har strejkat så får ni helgens bilder nu . 
 
Till top