Isabelle

Jobbdag och vårpromenad i solen!

My life Permalink0
 
Nova busade hela promenaden och Emma kollade bara snett på henne och höll sig nära mig. myshundar!
 
Dagen började med jobb. och vad jag tycker det är roligt att vara på mellanstadiet! känns verkligen som det kan vara ett framtida yrke för mig! har samma klasser imorgon med. då ska jag se en film och köra fråger med varje klass. alltså ska jag se den tre gånger. kommer nog va rätt trött på den sen! Men det är så kul att vara där!
 
Efter arbetet så kom Fanny hit så tog vi hundarna på en redig promenad (iaf för min hund som är så lat) Vi gick där vi alltid gick med skolan som barn. och det kändes faktist lite skumt att gå på samma ställen man gick på när man var 10-11 år. Mysigt att ställerna håller ihop! var sig likt!
 
Efter det tog vi det lite lugnt och fikade och bara pratade! När hon sedan åkte startade jag med maten. är så kul att höra "var nog den godaste köttfärssåsen jag ätit på länge". Alltså är jag bra på att laga mat! High five! 
 
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och dra täcket upp till näsan och kolla på en mysig disney film. känner mig otroligt mysig idag! Imorgon blir det jobb igen , sedan in och träffa lite kompisar i Lindesberg! :) 
 
Pusskram och gooodnatt!
Isabelle 
Till top