Isabelle

Fanny's Babyshower 28/2-2013!

My life Permalink0
 
Min kamera strulade till direkt när vi kom fram till Fanny. så blev tyvärr inte så många bilder.. har fler på mobilen dock. Hur som helst! självaste Showern har vi planerat i några veckor och hur den ska vara och med vilka och när! Sedan har vi även åkt och handlat presenter tillsammans, och gjort en blöjtårta. Tårtan som var ätbar köpte vi av en tjej i Guldsmedshyttan som är såå duktig! Kolla bara?! grym! 
Självaste dagen då vi skulle överaska henne, 28 Februari, så började det med att jag var sjukt nervös. ingen aning om varför faktist. sedan skulle JAG hämta tårtan. haha, var nog därför jag var närvös! Som tur var hämtade jag upp Sandra innan så hon fick bära den! Väl i Löa sedan fick vi vänta en stund hos Karin innan vi fick klartecken från Jonas. Väl hos Fanny snabbade vi på att fixa och slänga ut ballonger osv överallt och ställa ordning presenterna och tårtan. Och sedan var det bara och vänta. Vi var så sjukt fnittriga och kunde verkligen inte vara tysta alltså. Vad vi skrattade. Fanny förstod först inte heller sen när hon såg oss. och jag vet inte vad vi ropade men tror vi alla bara "woooh" eller något liknande. Typiskt att man inte filmade! Men Fanny vart så klart jätte glad över allt och vi satt och hade det trevligt länge. 
Nu har hon allt hon behöver , så nu är det bara att klämma ut Skorpan så jag hinner träffa hen! :) 
Och när Fanny låg på rygg så vi fick känna lite på magen så sparkade den lilla mig, är fortfarande så otrolig imponerad av det! Inte ens född än och hen sparkar redan ut mig! men ack vad den redan är betydelsefull!
 
 
 
 
Till top