Isabelle

åhåå glad glad glad!

My life Permalink0
Ett väldans glatt troll!
 
Idag fick jag mina tider på flyget jag ska ta från Arlanda den 29 april! åååh, det börjar verkligen kännas! inte ens två månader kvar! börjar till och med bli lite rädd! haha. 15.40 går jag på flyget på arlanda, sen ses vi inte förens 2014 (kanske ;) ) ååh längtar längtar längtar!!
 
annars så har jag vart med Fanny hela dagen. Vi har handlat, bakat, bakat lite mer och kollat på OTH. Sedan tittade även Elin förbi med hennes lillasyster! så har vart en väldans rolig dag:) 
Och imorgon har jag och fanny bestämt att vi ska gå ut och gå med vovvarna, men fick dock veta att jag ska jobba. Så 8-14 är det jobb. sedan så tar vi turen efter det ist :) blir mysigt! 
 
Men jag måste försöka sova lite nu. är helt uppe i varv för håller på att prata om USA med en kompis och jag blir ju direkt alleles till mig! så om jag inte sover nu är jag dödens imorgon. spec med alla ungarna ! haha
 
 
 
 
Till top