Isabelle

underbara dag!

my au pair year Permalink0
Den här dagen har verkligen vart sååå bra! Den började dock mindre bra imorse med tråkiga besked. Men jag har försökt att tänka bort sorgen, Ni ska veta att ni är i mina tankar ni där hemma. Jag älskar er och tänker på er! 
 
Hur som helst, jag åkte till Bluffton vid 11 för att möte upp min LCC och några andra au pairer för att åka till Savannah. Där träffade jag hela gänget och vi åt lunch på ett ställe som heter "tea room" och seriöst, jag åt den godaste ceasear salladen NÅNSIN! och drack världens godaste te. Karina, Jag och Christy har redan bestämt att vi ska åka dit och luncha och dricka te när ni kommer! :) 
Hela lunchen var hur bra och mysig som helst. Var så kul att äntligen träffa au pairerna. Och alla ni där hemma vet hur lätt jag har det för att prata med folk.. haha älskar att lära känna nya människor! så dagen var underbar med dom. Vi tog en vända på Savannahs gator och jag åt min första Frozen yoghurt, och seriöst, det var det godaste jag nånsin ätit! jag dog lite grann! haha
 
Efter att min LCC släppt av mig åkte jag till poolen för att simma några längder i inomhus poolen. Sååå skönt för benen. man känner verkligen sig tränad. Efter det åkte jag till Target för att kolla lite i affärer. och självklart blev det en lite saker med mig hem.. ska visa dom sen, Om jag kommer ihåg! :)
 
Kvällen avslutades med Sushi och en massa prat med familjen! har precis gått upp till mig. Vad jag tycker om  dom. Snacka om en perfect match. och nu äter jag B&J, dricker det goda té:et som jag drack till lunchen (ja, jag var tvungen att köpa de.. haha) och kollar på min absoluta favorit film, Pocahontas! men den är dock inte lika bra på engelska...
 
Imorgon ska jag till stranden med en kompis sen får vi se vad som händer. först och främst ska jag SOVA! haha! 
 
 
/ Lycklig
Till top