Isabelle

Torsdag!

my au pair year Permalink1
Mysigt att ha hunden hos mig inatt? jo tjena.. för de första var hon livrädd när hon kom till min lägenhet så hon la sig under sängen. där hon knappt fick plats. Fick till slut fram henne och bäddade en fin säng bredvid mig åt henne. Men tror ni det dög ? självklart inte. hon skulle ligga i sängen. och med hennes mysiga ögon så kunde jag inte säga nej.. haha! men tror nog hon blev trött på mig för jag tror inte hon sov här hela natten. Vid 7 väckte hon mig och gnällde. ville typ strypa henne då, så tog ut henne sen släppte in henne i huset och sov 3 timmar till. haha! 
 
Sen har dagen flytit på bra. Jesscia hade en kompis här idag, så jag behövdes inte så mycket där. vilket är rätt skönt men ändå uttråkande haha. vid 4 sedan åkte vi och lämnade kompisen och sedan till Jessicas gymnastik. släppte av henne där och åkte på min yoga klass. och idag var de en annan lärare. hon var total speedad! och dessutom gravid ! (tror jag.. haha) förra läraren var mer lugn och hade mer "ro" med lite vilande mellan varven. den här var mer typ stående hunden - krigaren- 1- krigaren 2- krigaren 3 utan att man han stanna och ta ett andetag. Men det känns fortfarande sjukt bra! 
 
efter jag hämtat jessica sen åkte vi till McD för att beställa mat, och självkart blev det en big mac för mig.. haha, nödvändig träning jag hade.. men det är faktist första jag äter här på andra sidan atlanten! så det var ok. lite iaf. 
 
Nu ikv kom även grabbarna hem. Och även om det vart sjukt skönt med bara jessica så har jag saknat dom! snacka om att de hade mycket att berätta om, de babblade på i munnen på varandra! och idag fyller även John Clark 11 år! så han var på extra bra humör! hann ge honom min present innan jag drog mig till mitt :) Han var som sagt svårt att köpa nå till, så de blev ett "presentkort" där han och jag ska åka till en affär och han får välja vad han vill! vilken unge vill inte kunna göra de ?:)
 
så nu ska jag sova för imorgon är de hemma hela dagen så börjar vid 10 :)
 
 
Grattis fina unge! <3
 
#1 - - Saga:

Fin blogg! :)

Till top