Isabelle

Magiskt shampoo!

Issa tipsar, my au pair year Permalink0
Jag måste även tipsa om dessa två hårprodukterna! Jag har inte riktigt förstått att ett dyrt shampoo är ett bra shampoo. men detta är helt enkelt magiskt! Mitt hår känns nyklippt efter varje användning och det har aldrig känt sig så friskt! Balsamet är helt fantastiskt, det luktar gott och gör håret silkesrent! Det kostar lite mer en ett vanligt ica- schampoo, men tro mig , det är såå värst pengarna! går hellre med en tom plånbok än med ett risigt hår! 
 
så det får lätt 5 av 5 stjärnor av mig! 
*****
 
 
Det jag använder är Awapuhi shampoo! det ger håret en så skön känsla och hela skallen känns så ren. 
Balsamet jag använder är The Detangler, och det är helt amazing! det gör håret så otroligt mjukt och fint. Det luktar även helt fantastiskt! 
 
Så ni som vill ha fint hår till et hyfsat pris! KÖP! 
 
finns på lyko.se
 
Till top