Isabelle

Goddag!

my au pair year Permalink1
Här är klockan nu 12 och jag har en ledig dag framför mig! Ovanligt att ha den mitt i veckan. Men när grabbarna är på läger och flicka hos en kompis över natten så har jag inte mycket att göra :) Mina värdföräldrar ska även åka iväg ikv till Savanna för att hälsa på lite familj, så det blir alltså bara jag och hunden här ikv! ska tvinga henne sova med mig inatt, så det blir mysigt! :) 
 
Annars har det fortfarade vart lugnt här. Grabbarna är som sagt borta hela veckan och jag och Jessica har gjort saker tsm. vi har läst, kollat på tv, pysslat, gjort en makeover och lite mer. vi har verkligen kommit varandra nära, så det var nog bra att ha en egen vecka. 
 
John Clark fyller även år på torsdag. och en 11 årig kille som är väldigt envis är de svårt att köpa till.. så jag ska försöka hitta ett kort till han ist, och sedan ta med honom till en affär där han får välja ut vad han vill :) Så då hinner jag även få en egen dag med honom!
 
Har även pratat väldigt mycket med mina vänner där hemma. Så himla härlig känsla när dom skriver att dom saknar mig. Då vet jag att jag är omtyckt! haha! saknar dom så otroligt mycket. Kommer bli helt galet när jag kommer hem igen! åh vad vi ska grilla , mysa och festa då! :D 
 
Nej nu ska jag försöka städa min lägenhet lite grann. kommer typ ha det rent jämt så de äkliga krypen inte vill komma in. 2 gånger har det hänt att en spindel har kommit ner från taket ner på min arm, när jag legat i sängen! TVÅ GÅNGER !!! det är Två gånger för mycket, om jag ser en till spindel kommer jag typ gråta!  USCH!!
 
ikväll är det yoga och gym som gäller! sedan film mys ! :) kanske med fint sällskap om jag har tur! :)
 
 
Dessutom är de midsommar i helgen! jag blir lite forever alone eftersom det inte finns nån annan svensk au pair här. Men kommer hållas sysselsatt med springtävling, kalas och delfintur med tjejerna! ska även bygga en midsommar stång på söndag och göra köttbullar! 
Bilden är taget förra året på midsommar. när jag gjorde en "stagedive" haha. Den midsommar helgen har gått till historen. Bästa någonsin och det var helt galet! Hoppas på en liknade repris nästa år! fy så kul vi hade. 
 
 
#1 - - Anonym:

Midsommar i Norge är säkerligen lika intetsägande som i Usa. Men vi får leva på förra årets! Som du säger var det sinnessjukt kul! Ha en fin midsommar iaf Issa!

Till top