Isabelle

En dag vid poolen!

my au pair year Permalink1
En väldans kort arbetsdag har jag haft idag! började inte förens vid 2, och slutade nu vid 6. Anledningen var att ungarna ville på ett läger som dom vid poolen har för barn . så dom var där redan vid 9 imorse. Själv åkte jag dit vid 12 för att sola lite. efter lite övertalning från ungarna (behövs inte mycket) så stannade vi kvar där. Jag låg i solstolen och pratade med Hampus och Jennie i nästan 1 timme medans dom var i vattnet. Hoppade i även själv för det var så varmt att jag nästan var lika blöt av svett som barnen . sjukt vad solen värmer på tror vi haft närmare 35 plusgrader idag!
 
Nu är ungarna på kyrkans barntimmar som deras mamma tog dom till. är en föräldra dag för dom, men jag har haft så ont i magen (säkert för jag glömde äta lunch) så jag stannade hemma. ligger nu i sängen och lyssnar på åskan och kollar på småkryps liv. är så trött. sjukt att solen gör en så sliten. tror de blir en tidigt kväll idag.
 
 
Saknade mongon! Blev väldigt mycket minne talk med dom. Tänk att Hampus vart en av mina bästa vänner sen jag var 17 år. liksom 5 år . Han är verkligen som en bror för mig. och tack och lov för Jennie! äntligen någon som fått ner grabben på jorden! haha
Bilden nedan är tagen första kvällen jag träffade Jennie. Kvällen innan hampus åkte till Barcelona och även Adde var med då. Måste vara sommaren 2011 ? nåväl, saknar er!
(och förlåt Jennie om jag inte skickat bilden till dig ? vet att du ville de men kan ha glömt .. haha)
#1 - - Jennie:

Haha men åh vad söt du är! Och det gör ingenting ;) men hahaha, fan för första bilden alltså!

Till top