Isabelle

Vilken Helg!

my au pair year Permalink0
Jag svävar som på moln efter den här helgen! vilken toppen helg helt enkelt!
 
i fredags så åkte jag till Sara i Charlotte. insåg hur jäkla tråkigt det är att åka själv så långt.. tror de var cirka 4 timmar till henne. tack och lov fick jag låna min värdpappas bil, så jag hade musik iaf! När jag väl kom fram till Sara fick jag lite middag och sedan åkte vi för att träffa hennes kompisar på en restaurang/klubb. tog en drink och hade de trevligt med dom innan vi åkte hem och sussade. var uppe redan vid 7 på lördagen. Rebecka skulle landa i Charlotte vid 10 , så vi fixade i ordning oss och väntade in Jennifer. när alla var samlade började vi resan till Wilmington, vilket tydligen var längre bort än jag trodde. haha. vi lekte lekar och hade det allmänt trevligt i bilen. När vi sen kom fram till hotellet träffade vi självklart några killar direkt, haha! pratade lite med dom innan vi fick våra rum. vårt rum vart 4 rum ifrån grabbarnas. 
Efter att vi samlat oss lite bestämde vi oss för att köpa lite vin och sedan gå ut på middag. så vi drog till affären och köpte vin ost och kex och annat gott. Åkte även och började vår "one three hill- tour" så vi blev klara med både Karen's café och basket platsen. var lite tråkigt att det inte alls ser ut som i serien längre. men var ändå häftigt att se. 
 
Vi åkte tillbaka till hotellet för att börja fixa oss för middagen. tanken var att ta några drinkar där och gå ner och kika på bargatan, men planeran blev rätt ändrade när det knackar på dörren och 10 grabbar kommer in. alla millitärer! haha. slutade med att vi alla förflyttade oss till deras rum och körde förfest alá amerika.  Lekarna var sjukt roliga. och jag vann såklart en gång! woho
 
hängde sedan med dom ut och hade så kul. ärligt så var det nog en av dom roligaste kvällarna nånsin. Dagen efter mådde vi alla bra då vi självklart inte drack så mycket. oroa sig inte mammsen. vi checkade av resten av vår lista och åt en mysig lunch nere vid vattnet. sedan började vår resa hem. vi alla var trötta och slitna så det var en väldans rolig resa. mindre roligt var de när jag fick åka från charlotte - hem ensam. usch, aldrig igen... (elleeer?)
 
 
Tack  alla för en såååå grym helg! ses igen om några månader!
 
Nu blire jobb! och jag har faktist saknat mina tre! 
 
Till top