Isabelle

Två dagars ledighet?

my au pair year Permalink0
ja alltså, jag har ledig. i två dagar. två och en halv om man räknar med gårkvällen. Och det känns bara konstigt. Skönt, men konstigt. Vi får se vad jag gör med dessa två dagarna. Tror det blir någon slags utgång ikv men några au pair vänner.  eller bio. Vi får se :) 
 
Gårkvällen var luugn. slutade vid 7 och då tog jag bilen till gymmet. stannade även och köpte sushi på väg hem. så här hemma satt jag och åt sushi och kollade på svampbob (det enda som gick att se på, seriöst.) klockan 9 på kvällen. haha wild. 
 
fick sova ut imorse och det kändes så sjukt skönt och välbehövligt. Nu ska jag nog ta och läsa lite mer i min bok. så bra. ska nog allt skirva ett eget inlägg om den. 
 
Har även pratat med mamma o typ 40 min. alltid mysigt att prata med henne. fick även se hur de såg ut i huset nu när 3 av 4 barn har lämnat de. huset börjar bli bra stort med två rum tomma nu. 
 
hur som, nu vill jag läsa. 
 
haha ett gammalt skolfoto från 2a ring. vilken badass jag var. 
 
Till top