Isabelle

Springtur

my au pair year Permalink0

Jag har inte vart på gymmet på två veckor. Delvis för lathet och för semester. Förstår inte varför jag alltid ska lägga upp ett tränings schema innan semester, jag menar, finns de nån mänsklig människa som bara tänker på träning på semestern? Nej , inte fan sitter jag och funderar på hur mycket kalorier en öl innehåller eller en pina colada (som jag btw älskar här) nej men iaf. Sen jag kom hem har de bara vart mycket jobb, 10-20. Så även om de är chill jobb med antingen bowling, eller bad eller liknande så tar de på krafterna. Men idag var jag ledig vid 7! Så jag tog mig en Springtur. När man blir andfådd av att springa upp för trappan inser man att de är dags att få fram konditionen igen. Haha! Och det bästa som finns i hela världen är när man tar sig ut på en Springtur och har värsta basdundrande remixen i öronen! Jag som är en galen dansare , spec. Till remixar och dunka dunka , riktigt ass musik helt enkelt. Slutade ju med att jag sprang och dansade runt till slut! Saknar en redig Issa utgång nu! Två månader sen sist, så ska kolla om min finska vän vill dra ut på lördag om jag är ledig då. Då får vi allt se hur vilda grannar vi har i Norden (är ju dock halvfinne, så kanske är från Finland min galenhet kommer från)

Haha ligger i sängen just nu och lyssnar på sån musik jag hade när jag sprang, lyssnar på en amerikansk radio liknande station när "Basshunter - vi sitter här i venten och spelar lite doto" kommer upp!! Haha jag dör vilka minnen!

Just nu, Issa ála Natural!

Till top