Isabelle

Söndagkväll!

my au pair year Permalink0
Sitter just nu hemma i min lilla lägenhet och kollar på titanic och har hårfärg i håret. jag vet att jag sa att jag inte skulle färga det på bra länge, men seriöst, solen har gjort det mellan/ljust brunt så det nästan ser osynligt ut! inte snyggt enligt mig. så lite mörk brun färg åker i nu.
 
Helgen har vart blandad. I fredags hängde jag med Sabrina, Paulina, Tanja och Ansko för att se på "the conjuring". jag skrek och grät såklart. Paulina satt och hyschade åt mig medans Sabrina slog till mig varje gång det blev läskigt, så även om jag höll för ögonen så skrek jag.. haha, vi roade iaf grabbarna brevid oss. Efter det behövde både jag och Paulina en drink! så vi drog ner och tog varsin drink. stannade för lite mcd och åkte sedan hem för att sova. en bra fredag kväll! 
 
På lördagen sedan hade Paulina och Sabrina Au pair möte. de är inte med i Cultural Care utan något annat. Men det är kul att vi börjat hänga ihop. Jag var med dom på det ett tag innan jag åkte hem vid 11. var hemma vid 12, så hade en timmes välbehövlig vila innan jag först hämtade Jess och Christian på kalas , sedan hem, sedan en timme senare hämta JC, sedan hem och sen åka till Bion med dom. så det var mycket åka för mig. Filmen vi såg var "the despicable me 2" och jag verkligen älskar de små gula människorna. sååå söta! 
 
Åkte hem och låg i soffan med dom ett tag innan vi alla somnade. Var inte den lättaste dagen/kvällen dock. tror de hade en dålig dag, så har vart på dåligt humör själv. får hoppas de ändras. 
 
Idag har jag haft yoga, shoppat (hitta inget) ätit och tagit det lugnt, pratade även med Rasmus ett tag innan mina värdföräldrar kom hem, kul och höra om deras äventyr! haha! nu snart ska jag hoppa in i duschen sedan slå på en film och sova..
 
Bästa vännen och jag för cirka 3 år sedan under "lära känna varandra" tiden! tänk att du blivit så viktig för mig! Saknar dig! 
 
Till top