Isabelle

JVM-Final!

My life Permalink0
ett lite konstigt försök att ta kort på "Rut". våran självgående damsugare (vår nya familjemedlem) hen glider runt lite som hen vill. och ibland skräms han. vet inte hur många gånger han helt plötsligt kommer och puttar på en .. förbanande damsugare. 
 
åh vad jag älskar min nya dator! så mycket bättre än min förra!:)
 
inatt sov jag HELA natten! eller ja, sen jag la mig vid 2 tiden. men jag som alltid brukar vakna någongång sov hela natten! otroligt skönt efter att inte sovit nå! 
Idag har vi slängt ut julen här på timotej, grannen är borta och det känns redan som något saknas i huset. att något som man bara haft i typ 2-3 veckor gör sån skillnad.  
Nu har jag precis käkat mat med familjen och väntar på att JVM- Finalen ska börja! Sverige - USA! är redan i extas! hoppas på en grym match! sedan ska jag åka till örebro för att spendera kvällen med mina kusiner! :)
 
Puss!
Till top