Isabelle

heeeeeelg!

My life Permalink0
Igår var jag i stort sett med mormor och morfar hela dagen, följde med dom till Lindesberg och handlade mat. satt hos dom ett tag innan jag gick hem för att vänta på mamma och roger. När Roger kom hem kom även Patrik och Sanna med lilla Milo. fick ha lite egentid med honom medans dom andra provade skidor, och det är ju inte så ofta det händer, så det var mys! :) Efter det blev det filmmys och en tidigt kväll i sängen i stort ett. Imorse vakna jag vid 7 och låg och kollade på Lotta på bråkmakargatan, men somnade om några timmar till och vakna av att mormor skulle göra frukost! 

Så idag har jag och mormor rensat övervåningen, eller ja... vi har bara gjort klart garderoben. men tro mig , det räckte för idag! är helt slut nu. det är nog hon med även fast jag gjorde allt lyftande. 
 
Jag längtar så till ikv! då kommer mina fina tjejer Linn och Emma hit! tänkte laga middag åt dom och även efterätt! sedan blir det nog lite vin och kanske ett roligt spel! ska bli så himla mysigt att umgås med dom och ha en riktig tjejkväll!
 så jag måste sätta igång nu! ska även försöka städa lite och tvätta lite  , men först lite tvhäng! är som sagt rätt trött, haha!
 
jag och milo!
 
haha, älskar den här bilden på mig och Emma, hon lipar ju oxå! söt hund! 
 
Till top