Isabelle

Haallu!

My life Permalink0
fyfaaan vad jag haaatar kylan! Idag var första gången på cirka 3veckor som jag var uppe vid 7.. gick ut ungefär 5 i halv 8 för att starta bilen och gick in och gjorde min shake jag skulle dricka på vägen. gick ut igen och skrapade rutorna. frös typ ihjäl. insåg att jag inte låst dörren och hemnyckeln och bilnyckeln är på samma knippa, stänger av bilen och går och låser. nu var klockan typ 5 över halv. När jag sedan sätter mig i bilen igen, tror ni den startade? självklart inte!! blev så trött! springer in och säger att jag tar storbilen, Kan INTE missa den här läkartiden! (som var kl 8.00) försöker snabbt skrapa den bilen, men den är så hög så blir svårt att nå (haha) och dessutom var det typ fastfruset, fick inte bort det! så åkte till linde och hade typ 3 kikhål i rutan, säkert? njae! men jag överlevde! kom till vc 08.01! så jag hann iaf!
 
Så Nu har jag vart vid läkaren.. är tack och lov inge fel på lungorna. utan att jag "andas på ett annorlunda sett" ?! ja först kolla jag på henne som att hon var dum i huvdet, men sen när hon förklarade och visade insåg jag att jag "glömmer" att andas, vilket gör att mina lugnor inte får den syran som behövs. eller att jag inte andas ut helt. alltså , det är jätte komplicerat. Men nu har jag iaf fått övningar och jag håller tummarna på att det räcker! vill inte ha medicin! har nog oxå vart väldigt nervös och orolig över lungorna, har ju väntat på den här tiden i typ ett år! tack och lov är det över!
 
Nu sitter jag hemma hos pappa och karina och väntar på att klockan ska bli halv 2 så jag kan gå till arbetsförmedlingen för nå konstig samlings grej... inte det roligaste, men det måste göras. jey! 
 
sen kanske jag ska träna med linn och slutligen åka hem och bara vara. har så ont i huvudet efter alla andningsövningar. 
 
Och till helgen ska jag förhoppningsvis mysa med tjejerna, och sedan gå ut på en mys dejt :) 
 
saknar min gamla lya lite grann! är bra påfrestande att bo hemma.... INTE min grej! haha! jag som gnällde när jag bodde själv. men jag vill kunna sova så länge jag vill, låta tvn vara på samtidigt som jag gör nå helt annat, jag vill duscha med öppen dörr, jag vill gå runt naken, jag vill laga mat kl 22 på kvällen, jag vill leva på köttbullar 5 dagar i veckan och sedan nudlar, jag vill lägga mina saker där jag tycker dom ska vara utan att höra gnäll, jag vill kunna bjuda hem vem som helst, när som helst och ha hur varmt jag vill! vad jag längtar tills jag återigen får den där känslan man får när man har ett eget hem! kommer dock dröja cirka 2 år . och vem vet, jag kanske inte får själv då heller . men då kanske det är lite skilland!
Till top