Isabelle

g-g-g-gaaalen!

My life Permalink0
Jag börjar få total fnatt! alla , ALLA, irriterar mig. nåja , irritera är väl ett stort ord. men jag blir liksom lätt irriterad. delsvis för att jag inte har något att göra! och delvis så är jag fast i storå = träffar samma personer hela tiden. Är mestadels min familj som tar smällen! dom är på jobbet/i skolan och kommer hem och liksom är utmattade. Jag därimot, Kämpar med att gå upp tidigt på morgonen fast jag inte har något att göra. går runt och försöker göra saker här hemma. Men liksom jag håller på att bli galen! JAG VILL HA ETT JOBB! vad som helst egentligen! om jag får välja själv så skulle det vara butik eftersom jag jobbat i butik så pass länge som jag gjort. 
Pengarna känns inte lika viktig nu. jag måste bara få något att göra på dagarna! 
 
jag blir GAAAALEN!!! 
 
Till top