Isabelle

bra dag!

My life Permalink0
Hallå! 
 
Idag har jag vart ute och farit rätt ordentligt! Det började med att jag typ försov mig. kvart i 11 skulle jag vara på vårdcentralen i Lindesberg och jag satt och sminkade mig 5 över 10. vart lite sådär halvt stressad. men jag hann precis! :) Där sa dom att det inte var något fel alls, såg helt normalt ut! förutom att mina halsmandlar såg onaturligt stora ut.
"det är väl kanske det enda som växer på dig " sa mamma när jag berättade det för henne. haha ja, ska väl vara glad att något växer ?
 
Hur som, efter det skyndande jag mig hem och åt lite mat för att sedan åka till Fanny för att umgås lite med henne! satt typ i 2-3 timmar och bara pratade om allt mellan himmel och jord! eftersom vi inte träffats på typ mer än 6 månader så pratade vi om flera saker samtidigt! haha, tur att vi förstår varandra! Det vart väldigt mycket prat om bebis! Jag är så otroligt glad över henne och Jonas! Dom kommer verkligen bli så bra föräldrar och jag längtar redan tills jag får träffa den lille! Dock missar jag ju det precis.. bebis kommer när jag åker till USA , men vi hoppas på att den vill ploppa ut lite tidigare så jag får chansen att känna och mysa lite grann på den! När jag kommer hem så kommer ju springa runt. Vi sa det idag, det är helt SJUKT att vi står här idag! jag och fanny som nyss lekte med barbiedockor och som skulle göra en film i skogen, nu ska hon bli mamma och jag ska till USA! Jag måste säga att jag stolt över vart våra liv hamnade! vi lyckades bra! :) 
 
Så min dag bestod av mycket prat och även mys med hennes hund Nova! En stor favorit för mig. finare hund går inte att hitta tror jag. även lilla Märta var där, Fannys mammas hund, och hon mös i mitt knä en stund! :)
 
Efter jag åkt från fanny har jag handlat mat med Roger och vart hos mormor. Vi har letat sönder efter min bäddmadrass till min säng, men den är HELT borta. finns inte någonstans. förstår inte vart den tagit vägen. Nu sittter vi och kollar på tv. ska snart lägga mig i sängen och typ kolla på one three hill eller något liknande :)
 
*

Var tvungen att ta med min systemkamera så jag får lite bra bilder, kan dock inte "ta bra bilder" än, men det tränas! på sista bilden ser man även den lilla magen! är inte mycket där än, men snart kommer beibsmagen explodera fram! 
 
 
har suttit och bråkat med bilden till höger hur länge som helst... bra irriterad att den inte vill som jag. hur som, första bilden är när jag träffade nova för första gången, och den andra är från idag. syns det att hon vuxit eller ? haha! ingen liten plutt längre!
 
 
+
Till top