Isabelle

Amerika!

My life Permalink0
Har börjat insett hur mycket jag kommer sakna människorna som är runt omkring mig just nu när jag väl åker. Är så otroligt tacksam för att ALLA stöttar mig till 100% . Till och med "bambam" stöttar mig fullt ut fast jag vet att han kommer ta det otroligt hårt..
 
Går liksom inte att beskriva med ord hur mycket jag längtar, hur otroligt rädd jag är, hur glad jag är och hur spänd jag är. Har aldrig haft en sån blandning i kroppen av känslor. När jag pratar med familjen i Amerika och ser bilder där ifrån, och alla Franzis bilder (deras nuvarande au pair) blir jag helt varm och längtar så otroligt! 
 
Sen är det ju när jag tänker på sommaren här i Sverige. alla grilldagar, häng i Löa, Fannys bebis, Alexs båtturer, pooldagar vid vår pool, mina bästa vänners studenter och bal och alla fester med alla mina vänner. De kommer ta otroligt hårt att missa det. även om jag är 100% att jag kommer leva det mest fantastiska liv någon sin på andra sidan atlanten! men det är svårt att njuta helt och hållet utan sina bästa vänner.
 
I år tar ju som sagt mina fina vänner Linn och Emma studenten. och även om  dom missade min student så tar det hårt att jag missar deras. kommer ju typ gråta ihjäl mig när jag ser biliderna. Men tjejer, oroa er inte, ni ska få presenter från världens bästa land! promise! 
 
Min storebror kommer nog vara den jobbigaste att säga hejdå till. Vi står varandra otroligt nära. Vi har liksom hållt ihop sedan våra föräldrar gick isär när vi var 4 & 6 år. Kommer sakna han så otroooligt mycket. kan inte tänka mig ett helt år utan honom i Amerika. Förhoppningsvis kommer han och lina och hälsar på någon gång! Hoppas på att alla i min familj kommer upp.
 
Nej men det är väldigt mycket blandade känslor. under april månad kommer jag nog nästan hoppa av hela alltihoppa för att man tänker för mycket. Men jag lovar er, Jag ska åka! No backing down! America, I see you in Apirl! 
 
älskade bror!
 
Nej nu måste jag skynda mig! ska in till örebro och fixa min mobil! :)
 
 
 
 
Till top