Isabelle

2012

minnen Permalink0
började skirva månad för månad om hur 2012 var, men insåg att jag liksom inte kommer ihåg så mycket.. haha! tack och lov för alla bilder. så kör lite på frågor jag hittade!
 
2012
 
Var det ett bra år?
- 2012 var helt okej, blev väldigt mycket nytt och jag hade även många problem genom året. men var även som gladast under sommartiden.
 
Vad var det bästa med året?
- att jag insåg vilka som verkligen är vänner för att vara vänner och inte försöka dra till sig "makt" eller killar. Insåg att falska människor finns det många av , och att det mer handlar om avundsjuka än något annat. jag har dom bästa vännerna, finns inga finare människor!
 
vad var det värsta med året?
- hade problem med ekonomin. en del månader var det kämpigt. men jag har klarat mig! :) är en krigare!
 
Vart du kär under 2012 och i vem?
- Kan nog helt ärligt säga att jag blev kär, men oxå väldigt sårad av samma person. vem det var känner jag inte att jag behöver ta upp.
 
Favoritmånad?
- hm,det var nog.. maj/juni/juli . kan inte riktigt bestämma vilken som var bäst. 
 
Roligaste på hela året?
- P&L med min grabbar och självklart min fest! kunde inte ha bättre 20 års dag(ar) än de jag fick! Tack såå mycket alla som var med! :)
 
Årets vän?
- Det måste vara Rasmus. han har vart vid min sida genom hela året och har alltid stöttat mig. kan ringa honom när som helst och jag vet att han skulle ställa upp för mig. En riktig vän! Sen har ju såklart alla mina vänner vart så otroligt fina eftersom jag var rätt depp under en tid. utan dom hade jag gått under! ni är bäst! <3 (ni vet vilka ni är)
 
Dejtade du många under 2012?
- haha, förstod att det skulle bli sån här fråga.. och nej , det kan jag inte påstå. året började ju som 2011 slutade, med Adde. Men vi insåg ganska snart att vi skulle vara vänner. och det tog inte alls lång tid efter vi slutade dejta som båda hitta någon annan.. haha! han och Paulina är fortfarande tillsammans och jag kan inte vara mer glad för min vän! :) hon verkar vara en toppen tjej! jag började som sagt dejta Johan då, och vi var ju lika tveksamma båda två eftersom han ville bli millitär och jag au pair. slutade att vi beslutade att gå åt olika håll och uppfylla våra drömmar. Sagt och gjort, Johan är nu mera bosatt i Skövde och jobbar som millitär, medans jag åker till USA om 4 månader! vi lyckades! :) sedan dess har jag mest vart ifrån grabbsen, inte riktigt vart sugen på att få känslor. då blir det bara jobbigt i April. men har dejtat lite smått iaf! :)
 
Årets bästa köp? 
- i somras var mitt bästa köp min iphone. men nu i december så vart det min dator och systemkamera! så de tre står på samma plats!
 
Årets sorligaste?
- Hm, kommer faktist inte på något nu .. säkerligen något , men det är helt blankt i huvudet.
 
Vad vill du ändra på till 2013?
- Att sluta tänka så förbannat mycket! funderar alldeles för mycket och det är det som förstör saker som är bra. och desutom att jag ska njuta av varje tillfälle jag får i USA! 
 
och så lite bilder tagna genom året! :)
 
 
 
 
Puss!
 
Till top