Isabelle

skäms issa!

My life Permalink0
Nu har jag ju verkligen legat på latsidan med bloggen. Dock har vi inte haft internet här hemma , och min mobil har vart så sjukt seg! men nu funkar internet åter igen så ska försöka bli bättre!! :)
 
Ja vad har hänt sen förra fredagen... mös med Linnsan, Var på bio med Kalle, Sov över hos Karin och mös med henne, hängt med Therese, fått pedikyr, och fikat med Fanny! har verkligen vart en händelserik vecka! mer såna :) Mår så otroligt bra när jag får vara med mina vänner :) 
 
Har även fått ett jobb ! så nu kan jag även skriva in Lärarvikarie på mitt cv! haha snacka om mångsidig nu.. på loppet av ett år har jag vart butiksbiträde, försäljare, restaurangbiträde och nu lärarvikarie! och sen även Au Pair! kommer ju kunna välja vilket jobb jag vill sen!! :)
 
Nu ska jag snart äta middag med hela familjen innan jag drar iväg till Nora. Imorgon är det hockey som gäller! i min gamla stad karlstad!:) ska passa på att hälsa på mina gamla jobbarkompisar då :) 
 
nej nu måste jag kila har mycket att göra! 
 
Till top