Isabelle

Onsdag!

My life Permalink0
Ännu en jobbdag avklarad! Dock fick jag en "egen klass" idag! igår "delade" jag och Acke på klassen hela dagen, men idag fick jag allt klara mig själv! gick jätte bra och barnen är hur goa som helst! 
 
hur som helst! ska ha dom imorgon igen :) så känns bra att äntligen ha något att göra igen! ska även jobba 3 dagarn nästa vecka! men då blir det nog för högstadiet.. så det blir lite mer spännande. med tanke på att barnen mobbar mig hela tiden för att jag är lika långa som dom... haha! 
 
Sen har jag fikat med Tess idag med! blir det klassiska att man sitter i näst intill 2 timmar! men det är så mysigt att bara sitta och prata om allt mellan himmel och jord medh henne! 
 
Nu väntar jag på att Franzi ska logga in på skype så jag kan säga hej till barnen! :) 
 
 lärar Issa idag! woho!
 
har även vart lite extra känslig med Emma nu på kvällen! När jag kom hem så kommer hon ut från fridas rum och jag känner direkt bajslukten. kollar in och ser helt nypressade korvar och ropar på mamma. passade då på att visa emma att det är nej att göra så. Och hon blir så otroligt fjantig när man blir arg. Det räcker bara att man "EMMA" med en lite argare röst så smyger hon fram, ungefär 1 meter framför ligger hon i stort sett raklång och ålar sig fram till benen och där lägger hon sig och försöker se söt ut, men om hon märker att det inte funkar så ser hon så oerhört ledsen ut så det är hjärtekrossat! hon fick gå och lägga sig ist. efter typ 40 min kom hon krypandes igen och då "slöt jag peace" och hon vart lika mysig som allt! och jag är inte så tuff som jag låter! jag är en riktig mes när det gäller emma och vill helst sätta henne i knät och förklara att så får man inte göra. men det är lite svårt med en hund, så det blir lite fingret och säger "fyyy emma" men hon är så oerhört känslig! min gamla stumpa! blir även lite ledsen när jag tänker på att när jag åker till USA så får jag nog säga adjö till henne för alltid. kommer va tufft att komma hem efter det. men även skönt att jag slipper vara i huset när den "tysta veckan" kommer när hon försvinner. När jag tog bort flisan tog det typ 4-5 veckor innan jag fixa att åka hem till mamam igen!
Till top