Isabelle

Ny vecka, nya tag!

My life Permalink0
Nu har det ju som vanligt blivit att jag missat att uppdatera! men det får ni leva med! 
 
förra veckan vart det jobb hela veckan, grymt skönt att vara igång igen! och var så trött på fredagen att jag total sloknade när jag kom hem vid 2. Men då var jag ju ist jätte pigg på kvällen! Brorsan och Lina bjöd mig mamma och Roger på middag och sedan åkte jag in för att möta upp rasmus , robin och Simoen på krogen! var månader sen jag var ute i örebro så det var helt okej! åkte sedan med tess hem och möte upp några andra för efterfest, var hemma vid 8 på morgonen så hela lördagen vart väldigt lugn kan jag lova! 
 
Idag har jag jobbat igen! börjar trivas bra på skolan och börjar även kunna de flestas namn! och man slutar ju så tidigt varje dag! :) haha!
 
ska försöka göra lite pappers arbete nu innan jag sedan tar kväller! :) 
 
 
Till top