Isabelle

Life is good!

My life Permalink0
 
Då fick ni även läsa lite irriterande tankar från mig oxå (förra ingläget!) man har såna dagar!
 
Nu sitter jag i sängen och lysnar på Justin Bieber! han blir ju bara bättre och bättre! inte en sån där liten nikelodion fjant längre! Jag är verkligen heeelt slut! försöker inte lägga mig ner för då somnar jag nog pronto. Hade en hel dag på skolan idag igen. Sista lektion jag hade var musik med 9orna och det var sååå kul! körde lite musiktävlningar och så! skrattade så jag skulle avlida tror jag! gosh vad jag trivs som vikarie! Blir troligtvis en hel dag imorgon med och på fredag! :) mucho good! behöver ju som sagt alla slantar jag kan få innan april! 
 
Nu väntar jag på att maten ska bli klar! känns konstigt att inte vara där nere själv och göra den . men det är skönt. får istället åka ner och hämta mamma vid tåget. men den smällen kan jag ta :) 
Efter maten blir det nog Hockey med Linnsan och kanske Henke! han verkade lite sugen förut så får se sen, om jag orkar åka in! haha. men det kan bli kul :) 
 
Känner mig rätt nöjd över tillvaron just nu! jag har mig själv att tänka på och jag har fina vänner att umgås med! och snart, det är verkligen SNART flyttar jag 100 talsmil härifrån! SICK!
 
PUSS!
Till top