Isabelle

Godmorgon!

My life Permalink0
Skulle fixa massa bilder igår var tanken, Men såklart var det då internet gav sig.. haha! så jag gör det någon annan dag! hinner inte just nu. Sitter i köket och väntar på att resten av familjen ska vakna så vi kan röra oss mot sälen! Brorsan och de andra är redan där och åker för fullt. pratade nyss med honom i telefon och han var på G upp
för backen!. jag är SÅ AVIS! jag vill åka nu!! haha 
 
Igår dessutom pratade jag med familjen i USA! :) både med barnen, Franzi och Christy!  dom är så härliga! :D gud vad jag längtar tills jag åker, men hade vart lite extra kul om Franzi oxå var kvar när jag kommer. men jag får nöja mig med familjen! :)
 
Ska försöka packa det sista nu och stänga ner den här burken så hörs vi kanske på mobilen, annars på söndag! :) 
 
Hittade denna fina bild när jag städade lite hemma! Jag och fanny när vi var typ 13-14 år eller nåt. Det var första gången vi skulle shoppa i Örebro, och Karina fick rita en karta för att vi skulle hitta! hahaha! 
Till top