Isabelle

Bam!

My life Permalink0
Och däär var den första betalningen till Au pair betald! nu börjar det närma sig på riktigt! gud det känns som en dröm alltihoppa! svårt att verkligen fatta att jag ska åka! imorgon ska jag ha ett online- möte för au pair. Var på ett sånt för ett år sedan, men eftersom jag åker i april så måste jag på ett till sånt möte tydligen.. skönt att jag slipper åka in till örebro utan kan sitta vid datorn och lyssna. Desutom ser jag fram emot det! även om det är cirka 2-3 timmar. sist jag var på det bestämde jag ju mig för att åka för jag blev så inspirerad! så jag tror nog jag kommer bli minst lika spänd den här gången!
 
Igår åkte mamma och roger på kryssning, så fick huset för mig själv. är alltid livrädd när jag är själv. I egen lägenhet går det bra , men här är det ju ett stort hus! usch , hatar det! men jag lyckas somna fort ändå! vaknade imorse utvilad och pigg! dock har jag inte gjort något nödvänidigt förutom att ringa handels och spela the sims.. haha! nu kollar jag på oth och ska snart hoppa in i duschen sen börja laga lite mat! :) 
 
Desutom , OM någon vet någon som vill ha en balklänning så hojta till! jag har min fina rosa till salu!
 
Till top