Isabelle

Alla hjärtans dag!

My life Permalink0
För första gången i mitt 20åriga liv får jag rosor på alla hjärtans dag! och så fina oxå! fick veta sen att dom kostade 1000kr! hamna lite smått i chocktillstånd! hur kan rosor va så dyra! men de är oxå  dom finaste rosorna jag sett! dom ser verkligen ut som riktiga "skönheten och odjuret" rosor! sen fick jag även chokladen och min favorit B&J :D kan inte vara nöjdare ! :)
 
hela familjen har vart här och ätit oxå! så har vart fullt liv! Jag , frida, roger, mamma, kalle , sanna, gabbe, Lina och lilla milo! men det vart mkt skratt och mys :) 
 
nu sitter jag och frida och kollar på hela england bakar! ska snart upp och lägga mig för är så trött! och blir även en heldag jobb imorgon med! alltså har det blivit heldagar hela veckan!! :) så kul! trivs så bra i skolan! 
 
ska lägga upp lite mer bilder ifrån idag senare oxå :) nu är det sängen som gäller!
 
pussGodnatt!
Till top