Isabelle

Torsdag! + bildbomd, Orlando!

Resor, my au pair year Permalink0
Igår hade jag typ en heldag med barnen. Vi åkte hem , lekte med grannarna, spelade basketboll, spelade tvspel osv. Sedan hade Jess Cheer träning, och grabbarna var tvungna att följa med. Oftast har jag storbilen så grabbarna kan kolla på film i bilens tvskärm medans jessica tränar. Men igår hade jag trucken, så jag löste det problemet snabbt och enkelt med min dator där jag startade Monsters university till dom. Och det blev en hit. Vi åt middag & kollade på film medans vi väntade på Jessica. 
 
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag tror barnen har träning så vi blir i skolan till cirka 4. Sen får vi se vad eftermiddagen har att bjuda på. 
 
Imorgon ska jag äntligen skicka in ansökan om mitt andra år.. Gud vad det pirrar i hela mig. Tänk att göra om allt. Min kompis som oxå ska förlänga fick en ny familj i förrgår. I nyc. Otroligt glad för hennes skull. Då kan vi besöka varandra nästa år oxå! =)
 
Annars sitter jag och försöker fundera ut om och när jag ska åka hem till Sverige. Skulle va kul att komma hem och hälsa på alla. Men vill jag lägga mina semesterdagar på det .. ? En riktigt funderare. 
 
Nu ska jag städa det sista i rummet. och kanske måla naglarna! ,
 
 
Här kommer lite bilder från Orlando som jag glömt av! =)
 
 
 
 
 
Till top