Isabelle

Julklappar!

my au pair year Permalink0
Måste ju skryta om alla fina julklappar jag fått i år. Verkligen så fina presenter. Jag hade verkligen inte förväntat mig NÅT. Så glädjen var liksom lite extra stor =)
 
2 kalle anka böcker! Tänk att familjen samlar på sig information när man gnäller på söndagarna .. Fick den ena av mor och Roger och andra av Far och Karina. Jag har alltid vart en kalle anka unge =)
En mysig filt från pappa och Karina! 
Tidningar!! Oh vad jag saknat det svenska skvallret..
 
En fin almenacka av mormor och morfar som även innehöll pengar! 
Älskar designen på den. Kommer bli perfekt till vårens planeringar =)
Smink som jag köpte själv men som var från mormor och morfars peng! Äntligen har jag bra smink igen =)
och även tvål för ansiktet från mammas peng (som låg i kalle anka boken) Kan säga att mitt ansikte har gått under sen jag kom hit.. Verkligen så mycket utlsag. så nu hoppas vi på att det är slut på det =)
 
En Kindle fire HD av min värdfamilj!! =D snacka om att jag blev överlycklig! Vilket present! =)
 
Och så två presenter till mig själv. Båda från GAP. Gäller att passa på att skämma bort sig =)
 
Av pappa och karina fick jag också ett present kort på att köpa en jacka. Och jag har länge velat ha en regn/vind jacka. En svart enkel. Så då bestämde jag mig för att få en sån av dom. Tog två dagar innan vi hittade den perfekta! =) 
 
Sen fick jag godis av farmor och annat smått och gott. 
 
De två bästa julklapparna var ju lätt resan till Universal Studios med mamma och Roger och pappa och Karinas besök! 
 
Tack så mycket allihoppa! verkligen så fina julklappar och jag kunde inte vart en gladare tjej. (jo om jag hade träffat alla er förståss!)
 
 
 
Till top