Isabelle

Im back!

my au pair year Permalink0
Hej kompisar! Har ni saknat mig ? Jag har saknat er iaf. Tänk att jag inte skrivit på nästan 5 dagar.. Dåligt av mig. Men var inte hemma på hela helgen och sedan har jag haft mycket att göra och vart väldigt väldigt trött.
 
Hur som, ska berätta lite om vad jag haft för mig =)
 
I fredags var det som sagt det där vintereventet i staden här. Det var väldigt kul att se hur stort alla går in i det. Ungarna älskade snökanonen och spenderade nästan hela kvällen där. Vilket var skönt för mig. Att försöka hålla koll på 3 energifulla ungar är inte det lättaste. Speciellt när alla 3 fick för sig att gå åt olika håll. Var helt svettig när jag försökte kolla efter alla tre. haha! Men det var roligt för oss allihoppa. 
 
Riktigt roligt hade de! =)
 
 
Efter det åkte jag in till Savannah. Tanken var att jag skulle till tjejerna som hade filmkväll, men kom rätt sent så jag drog istället ut och tog några drinkar med en vän. Träffa några andra vänner och vi hade en rolig, inte allt för sen kväll. 
 
 
 
På lördagen var det tvhäng som gällde. Vi drog och käkade lite lunch och sedan kollade på filmer och youtube klipp tills det var dags för mig att möta upp Viivi för middag på stan. Vi kollade på julparaden som var i stan och åt en mysig middag nere vid vattnet. Sedan drog vi till Three House för några drinkar där vi träffade de roligaste människorna ever. Jag skrattade så jag hade ont i magen. En kanon kväll.
 
Viivi Steve och jag!
Lunch på en uteservering, Älskar det här vädret! Några av människorna vi mötte ute, Så roliga!
Julparaden.
 
 
 
På söndagen vaknade vi vid 12 tiden. Var hyfsat pigg så jag mötte upp Viivi och Vanessa vid köpcentret för att göra lite jul shopping. Träffade även Maddi, Jessy och Anni där. Sorligt nog var jag tvungen att säga hejdå till Anni som åkte hem till Tyskland i måndags. Tänk, efter 2 år i Savannah är hon nu hemma. sjukt. 
 
Jag och Anni!
 
Viivi drog hem så jag och Vanessa shoppade hyfsat bra. Var hemma sedan vid 8 tiden och somnade väldigt fort.

Jag och Vanessa 
Annars har dagarna här flytit på som vanligt. träningar osv. Ska ta kort på allt julpynt vi har överallt i huset oxå! Men det blir när allt är upp! =)
 
Till top