Isabelle

Godmorgon underbara sovmorgon!

my au pair year Permalink0
Ååååååh men guuuuuuud vad skönt det var med sovmorgon. På riktigt alltså. Glömde bort att det var så skönt. Efter att ha haft mamma här, bott på fripp island (där jag vakna när barnen var vakna) och haft skola så känns det som det var år sedan!
 
Igår kväll mös jag ner i sängen och kollade på the notebook. Ack så fin film.. Man blir ju helt hjärtkrossad mot slutet. Den är så fin. 
 
Imorse vakna jag först vid 8. Men var så trött så jag beslöt mig för att sova en timme till. och då vaknade jag 9:40. 20 min innan min intervju! haha gissa om jag fög upp. Som tur är var den på skype. Så behövde varken sminka eller duscha innan. Vilken lyx. 
 
Det var alltså en intervju för www.aupairguiden.se . Ellinor som intervjuade mig sa att artikeln troligtvis kommer ut i Januari. Så glöm inte att titta in på sidan då för att läsa om mig =) 
På den sidan kan ni även hitta allt möjligt intressant om au pair yrket. Och för er som är au pairer finns det även ett forum där vi au pairer kan chatta med varandra . vart vi än är i världen! =)
 
Nu har jag fått i mig lite frukost och ska snart hoppa in i duschen sedan städa undan lite grann här i min lilla lya. Har hunnit bli stökigt igen efter alla resor och besök. Så dags att ta tag i det igen .
Ska även kika runt lite efter julklappar idag. eller om jag ska göra det imorgon.. Återstår att se. Håller även på att planera in mina sista semesterdagar nu. Det jag har i huvudet är Miami, Boston och NYC. Så vi får se vad som hinns med! =)
 
Vi hörs sen! 
 
 
Så mysig Video! =)
Till top