Isabelle

Filmtips - hobbit the desolation of smaug 2

filmtips, my au pair year Permalink0

The Hobbit: The Desolation of Smaug 

 
Åh vad jag hade längtat efter den här filmen. Varje gång jag gått på bio sen i Somras har de visat trailorn för denna. Som gjort mig alldeles pirrig! Dock måste jag säga att jag såg den alldeles för sent.. Var inte kul att det vart natt i stort sett. Men den var bra, väldigt bra! Jag tycker bara det är så tråkigt att de ska göra allt så tydligt animerat. Jag menar, Jurassic park ser mer verkligt ut och den är gjord på 1990 talet  (?) 
 
frånsett kvaliten så var den bra!
 
otroligt kul att se svenska skådespelaren Michael Persbrant i den! Då kände man sig lite extra stolt över att vara svensk! =)
 
★★★★
Mycket bra film! enda minuset var som sagt kvalitén. Dom försöker för mycket..
 
Till top