Isabelle

"BLOGGA" - Mamma

my au pair year Permalink0
då var Juli månad slut och Augusti är här. Sjukt vad den här sommaren gått fort. Alltså på riktig, det kändes som en vecka.
 
I helgen var jag i Savannah och träffade några tjejer. kvällen var kanon bra och på söndagen hängde jag med några vänner från Savannah. Man inser att man inte riktigt ska förlita sig på tjejer man precis träffat. finns riktiga bitchar där ute! men vi fick oss några roliga skratt! haha! 
 
Igår var det "en vanlig dag" ungarna hade inge läger så vi åkte till Oldfield för att fiska lite. Dock vart de inge napp, men de var skönt och rofyllt att sitta vi en sjö medans barnen var underhållna. sedan hade JC sin första riktiga Football träning. och han verkade väldigt nöjd på kvällen. tydligen hade några barn spytt av ansträgning, så vi var lite oroliga för JC. men han var på väldigt bra humör när vi kom hem. så tydligen tyckte han de var kul! :)
 
Idag vaknade jag vid 8. sjukt att man inte kan sova längre när man är ledig. Pratade med Dave i telefon en stund och sedan i skype med pappa och Rasmus. Såklart är det utgång för Rasmus, Robin och marcus. skulle så gärna vilja hänga med dom. men jag får snällt ta och jobba. Ikväll är jag ledig. så tänkte försöka boka av några timmars träning! får se senare :)
 
så, nu har du nåt att läsa mamma! finns inte så  mycket att skriva om nu faktist. men ska försöka hålla dig uppdaterad! 
 
ska köra ett inlägg med bilder när jag vet hur jag får in bilder oxå! 
 
Planerar även en ny resa med dessa tre tjejer! De alternativ vi kommit fram till nu är Washington och Philadelphia! så vi får se vart och när de bär av! så taggad på en ny resa med dom dock! :) 
Underbara tjejer! 
 
Till top