Isabelle

Atlanta!

my au pair year Permalink0
Vilken underbart fin stad. såg dock inte så mycket. Men det var mäktigt ändå. typ som ett litet New york. åh jag saknar New York. 
Altanta är som sagt den strörsta staden vi har här nere. och jag har länge velat att åka dit. Planerna var att vi skulle se en Brave match. alltså Baseball. och jag var bra taggad. tills det började regna. Såklart slutade det inte, så vi valde tyvärr att hoppa matchen. Men vi hade en mycket trevlig middag på Macaroni gril istället. Hela Tilton familjen var samlad, + jag då. Så det var kul att få träffa Peter, Chris äldsta son. som precis fått körkort till och med. 
På kvällen när vi kom tillbaka till hotellet tog jag ett väl förtjänat bad. Var så otroligt skönt. Kroppen blir så otroligt avslappnad. love it! när jag väl får mitt egna place är badkar givet. 
 
På söndagen sedan hade vi först idén med att se en annan match. men vi  valde istället att åka till Aquariumet. en av världens största (om det inte var världens störtsta?) och jag älskade det. var som en av barnen som sprang runt och såg allt. himla häftigt! efter det åkte vi sedan hem, så resten av min söndags eftermiddag är inte så intressant! 
 
 
 
 
 
/ännu en stad avprickad
plus battning påbörjad! hahha!
 
Till top