Isabelle

tidsinställt inlägg nummer 2: Marinas besök!

My life Permalink1
Nu har jag fått internet igen i huset! (har vart väldigt segt innan!)
 
iaf, en sak som var grymt viktigt för mig innan jag åkte till Amerika var att Marina skulle komma. och vi fick ihop en helg tillslut där det passade oss båda. 5-7/4. 
 
Det började då på fredagen när jag åkte och hämtade henne i Örebro. Åkte sedan till McD och åt en snabb middag innan vi stannade en sväng på godisfabriken. 
Hemma i Storå sedan började vi förbereda köttet som skulle grillas. Tess kom även förbi och skulle vara med och äta. Blev en otroligt god middag med mycket skratt och Rosé. Efter ett tag blev vi sugna på att åka till Joanna som hade födelsedagsfest. Där var det bra mycket folk och även där vart vi sugna på Bistro. 
Med andra ord vart det en grym kväll med grymma vänner! Den slutade med att jag och Marina satt och åt fyllemat (resterna från middagen) framför Toy Story 3! Perfekt dag/kväll!
 
På lördagen sen var vi faktist rätt så pigga. Vi satte ihop studsmattan, gick ut och gick, kollade filmer och bara njöt av att ha varandra här. Går inte och beskriva hur mycket den person betyder för mig! Kvällen blev oxå väldigt lugn, vi körde på en typiskt Marre och Issa kväll med filmer och godis! 
 
På söndagen drog vi oss lite extra innan vi gick upp och åt fin frukost. Sen var jag tyvärr tvungen att säga hejdå till min fina vän. Var extra jobbigt nu eftersom vi inte syns på mer än ett år. Älskade bästa vän! 
 
den bilden i ramen är tagen när vi var runt 10-11 år! vi var bara tvungen att göra en ny variant av den! :)
 
#1 - - ntess:

Åhh söta bilder! :D

Till top