Isabelle

Hallå mina fina!

My life Permalink0
Nu är det nedräkning om nåt. Det är min sista heldag i Sverige! Imorgon sitter jag på planet mot USA. SJUKT! har typ gråten i halsen redan, gosh va jag kommer sakna alla! och det hjälper ju inte att mamma och pappa är så himla fjantiga med mig. Mina älskade föräldrar! åh, kommer bli svårt det här!
 
Hur som helst, Helgen var grym! I fredags var det först sagt att vi skulle fira Linnski, Men det blev ändrade planer så istället åkte jag in till örebro til Robin för att chill dricka med han och Marcus. Efter ett tag kom hans grannar ner, vilket råkade vara mina barndomskompisar! sjukt att vi hamnade i samma hus! sen kom även Rasmus och Jonas. Så med andra ord var jag ensam tjej. men hade grymt kul för det!  
Barndomspolarna skulle på 48 h på frimis, men utan biljett kostade det 240 kr. så det var inte så himla ballt. Istället  drog jag, Robin, Rasmus, Marcus och Jonas till satin! Var faktist rätt kul där inne! drack mycket gott och hade de trevligt! när de var slut drog jag och Jonas och köpte hamburgare och skulle hem till Robin. Träffade på världens skönaste vakter som vi stod och pratade med medans vi väntade på taxin :)
efter ett tag kom även Ramus och Robin hem som var lagom bakom flötet! haha, var för kul! 
 
Dagen efter en satt jag och Jonas och garvade åt alla tv-program typ, vi var så sjukt lättroade. tror vi skrattade åt allt! drog och käkade lunch på stan innan han drog hem och jag drog till Maria och Örjan för att hänga lite med tjejerna. Var i stort sett ute hela dagen med dom. var så sjukt skönt väder. Kommer sakna mina små prinsessor! 
Efter det åkte jag hem till Pappa och karina och hängde med dom till ungefär 21.00 då Brorsan, Chrile och Lina hämtade mig för att chilla lite med dom. Dock slocknade jag och Lina rätt fort! Men var ändå kul att hänga med dom en sista gång :)
 
Nu måste jag göra klart allt här hemma! har många att säga hejdå till! 
 
 
 
Till top