Isabelle

bra dag! :)

My life Permalink0
Idag är jag på riktig bra humör! :) 
Började med att jag skulle hjälpa Fanny med hennes fotografering, min uppgift var då alltså att försöka underhålla Nova. och jag lyckades nog rätt bra på den fronten, plus att jag fick fanny skratta lite extra ! haha! 
 
Efter fotograferingen åkte vi hem hit och jag bjussa henne på lunch. efter det tog vi en skön promenad. och sedan åkte hon hem. Så härligt att bara umgås med en vän med att bara ta det lugnt och inte göra något speciellt. 
Åkte sedan till Lindesberg för att sälja min cykel till en familj som ringde på den. Flickan såg så glad ut när hon sa ja och pappan verkade oxå nöjd. så lite extra kling i kassan blev det :) 
 
efter det hände jag på pappas balkong en stund med Karina innan jag åkte hem hit för att laga hamburgare med Roger. Nu sitter jag och snuttar på ett glas vin och bara mår så bra :) Kan inte riktigt förstå att jag ska åka! och att det är så snart. Idag fick jag även ett mail om fler som åker samtidigt. och vi är 5 stycken och 2 av dom reser på samma tid som jag! Gud vad skönt att ha nån att bolla med och trösta sig med på flygplatsen! sedan blir det ungefär 5 dagar tillsammans med dom innan jag flyger ner till Savannah . tar alltså 4 ½ timme! typ som att åka till Spanien härifrån! sjukt var Amerika är stort!
 
Sedan är jag oxå så glad över att min bästa vän kommer imorgon! Har inte träffat Marina på så länge! ska bli så kul att träffa henne igen och bara vara med henne! 
 
Nu måste jag ju städa rummet! kom på det i samma veva som jag skrev att marina kommer! haha, men vi hörs sen! ska försöka bli bättre på att blogga oxå. men förösöker hitta nån som kan göra en snygg blogg design åt mig :) 
 
bild från fotograferingen :)
pussas med Nova!
 
Är så glad över att hon kommer så ni anar inte! Inte träffat henne på 6 månader , och det här var enda helgen hon kunde komma. så om hon inte kom så hade vi inte setts på 1½ år! sjukt! hade inte fixat det. så om några timmar får jag äntligen träffa henne! 
 
 
Pusskram!
 
Isabelle 
Till top