Isabelle

Avskedsmiddag!

My life Permalink0
Den 13 Juni samlade jag mina finaste vänner, Linn, Emma, Rasmus, Robin, Fanny, Henke, Karin, Joanna, Tess och sedan Jesper och Marcus som är nyfunna vänner! (Emmas och Evelinas pojkvänner!) 
kände att jag ville göra något speciellt med dom eftersom jag försod att det inte riktigt skulle finnas så mycket tid sen.
 
Jag bjöd dom då på middag på Café R50 och det vart verkligen en lyckad kväll! 
Maten dom fick var kycklingspett med potatisgratäng och sallad , och till efterrätt blev det kladdkaka med grädde. Bjöd även på Bål, lite vin och öl! Fixade även med lite lekar. första var att mamma delade ut olika lappar till var och en. På dessa stod det sedan något som dom skulle göra under middagen. Vissa vågade inte riktigt förens dom hade fått i sig lite förfriskningar och vissa körde på på en gång. Det vart iaf mycket skratt och en bra kväll. Efter maten och efterätten blev det mer lekar innan vi fick skjuts till Folkan. 
Där blev jag bjuden på en hel del från både personalen och kompisar!
 
En helt perfekt kväll med mina fina vänner! 
 
 
älskade fina vänner!
Till top