Isabelle

28 Dagar kvar!

My life Permalink0
mådde väl inte helt hundra när jag skrev det förra inlägget. Men efter lite prat med vänner och mamma så känns allt mycket bättre! :) 
 
Den här helgen har vart väldigt händelsefull! jobbade hela veckan och sedan på fredagen åt jag lite påsklunch med familjen här hemma innan jag åkte till Lindesberg för att tillbringa kvällen hos Joanna och sedan hotellet! var ritkigt kul. Åkte sedan hem vid 10 tiden på lördagmorgon och sov i stort sett hela dagen. Mot kvällen sedan gick jag bort till mina grannar för att dricka lite gott med dom och Joanna. Blev en spontan utgång på Folkan och sedan bada i bubbelpool och basta hos grannarna! vart en riktig rolig kväll. På söndagen sedan var det påsklunch vid rogers föräldrar vid 2 tiden. Var så trött efter att knappt sovit nåt alls på hela helgen så satt mest bara och skrattade med brorsan. snacka om lättroade. Efter vi ätit där så åkte jag brorsan och Lina in till linde för ännu en festkväll. Min kusin Therese hade 25 års fest så hela släkten var där . åt lite mat och drack återigen lite gott. var bra kul att träffa alla igen. vid 8-9 tiden drog alla kusiner och farbrödrar och kvar vart några kusiner och sedan kom thereses kompisar. Körde lite lekar och lyssnade på en kille som spelade gitarr. Åkte sedan hem vid 12 tiden. 
och idag har jag försökt ta det lugnt. Vi har haft brorsan och Lina här och även Sanna, Patrik och Milo. så har vart fullt hus. Så det är inte så konstigt att jag är lite sliten. ska hänga lite framför tvn innan jag hoppar in i duschen och sen försöka sova lite! :) 
 
Nu ska jag även börja med lite Ned räkning, 28 dagar kvar! :) helt sjukt!
 
 
Till top